ZN0078

chyba při zobrazování nápovědy (CHM)

5. 3. 2015

Krátce

Po vyvolání nápovědy se místo obsahu zobrazí text „Akce byla zrušena“ resp. „Navigace na webovou stránku byla zrušena“, případně prázdná stránka.

Popis

Spouštíte-li Bakaláře ze síťového disku, zařaďte jej do zóny Místní intranet dle http://bakalari.cz/znalosti/znalosti.aspx?ZN=ZN0128 (název i IP adresu serveru).
Poté se přihlaste na počítači jako administrátor nebo jeho ekvivalent a do registru importujte klíč odpovídající verzi systému:
Windows x86 (32bit) - http://www.bakalari.cz/programs/oprava_chm.reg
Windows x64 (64bit) - http://www.bakalari.cz/programs/oprava_chmx64.reg
Podrobnější popis chyby včetně dalších způsobů nastavení najdete na:
http://support.microsoft.com/?scid=kb%3Bcs%3B896054
.
Vyskytuje-li se problém s nápovědou jen v některých modulech (např. v Rozvrhu funguje, ale v Evidenci ne), proveďte registraci knihoven dle http://bakalari.cz/znalosti/znalosti.aspx?ZN=ZN0050.

Poznámka:
V x64 (64bit) systémech import proveďte přímo z příkazové řádky nebo Průzkumníkem (nikoliv prostřednictvím x86 programu, např. Total Commanderu).

Klíčová slova

chm help nápověda nápovědy nápovědě