Poradíme, co s tím.  ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌
bakalari-logo
Co dělat, pokud se nemůžete přihlásit do mobilní aplikace
Co dělat, pokud se nemůžete přihlásit do mobilní aplikace
 
Vážení uživatelé,
 
v posledních dnech jsme zaznamenali zvýšený počet hlášení, kdy uživatelům na mobilních telefonech s operačním systémem Android nefunguje mobilní aplikace Bakaláři, i když přihlášení do webové verze probíhá bez potíží.
 
Tento problém se týká pouze škol, které nevyužívají náš cloud a samy po prázdninách mění expirované SSL certifikáty.
 
Zrádné je, že:
 
  • webová aplikace na počítači funguje,
  • webová aplikace na mobilu funguje,
  • ale mobilní aplikace se nedokáže připojit (a to jen na některých telefonech).
Co je příčinou?
Nejčastější příčinou je nekompletní certifikační řetězec (intermediate certifikáty).
 
Podrobnější informace popsané v češtině najdete na tomto odkazu.
Jak to vyřešit?
Pokud se s touto situací setkáte:
 
Hláška Server je zabezpečen
  • Sjeďte níže a pokud vidíte „Server posílá nekompletní certifikační řetěz (certificate trust chain).“, je to pravděpodobně příčina problému. Na stránce najdete také vysvětlení a doporučení.
Hláška Server posílá nekompletní certifikační řetěz
Chcete se podobným situacím vyhnout?
Pojďte s námi na cloud
Přesuneme vaši webovou aplikaci Bakaláři na náš cloudový server. Díky tomu se již nebudete muset o nic starat. Veškerý provoz včetně zabezpečení a všech aktualizací bude plně v naší režii.
 
Chcete zjistit více? Jednoduše klikněte na modré tlačítko níže.
Pojďte s námi na cloud
Pokud potřebujete poradit, neváhejte a ozvěte se nám na e-mailovou adresu podpora@bakalari.cz, případně zavolejte na telefonní číslo 466 566 982.
S pozdravem,
Tým Bakaláři
Frame 321
Frame 323
Frame 322