Co dělat, pokud se nemůžete přihlásit do mobilní aplikace |
Vážení uživatelé, v posledních dnech jsme zaznamenali zvýšený počet hlášení, kdy uživatelům na mobilních telefonech s operačním systémem Android nefunguje mobilní aplikace Bakaláři, i když přihlášení do webové verze probíhá bez potíží. Tento problém se týká pouze škol, které nevyužívají náš cloud a samy po prázdninách mění expirované SSL certifikáty. Zrádné je, že: - webová aplikace na počítači funguje,
- webová aplikace na mobilu funguje,
- ale mobilní aplikace se nedokáže připojit (a to jen na některých telefonech).
|
Co je příčinou? |
Nejčastější příčinou je nekompletní certifikační řetězec (intermediate certifikáty). |
Jak to vyřešit? |
Pokud se s touto situací setkáte: |
|
- Sjeďte níže a pokud vidíte „Server posílá nekompletní certifikační řetěz (certificate trust chain).“, je to pravděpodobně příčina problému. Na stránce najdete také vysvětlení a doporučení.
|
|
Chcete se podobným situacím vyhnout? Pojďte s námi na cloud |
Přesuneme vaši webovou aplikaci Bakaláři na náš cloudový server. Díky tomu se již nebudete muset o nic starat. Veškerý provoz včetně zabezpečení a všech aktualizací bude plně v naší režii. Chcete zjistit více? Jednoduše klikněte na modré tlačítko níže. |
|
|
|